LITT OM KLUBBEN

Kristiansand Hundeklubb ble etablert i 1951, og holder til på Nedre Timenes i Kristiansand.
Klubben er åpen for alle hunder, renraset eller blandingshund, liten eller stor.

På området har vi møblert klubbhus, uteplass med benker og bord, kiosk, toalett og treningsbaner med flombelysning!
Her arrangerer vi bl.a. lydighets- og agilitykurs, på nybegynner og videregående nivå.

På kurskvelder og andre arrangementer er kiosken åpen med muligheter for en kaffekopp og noe godt å bite i.

Klubbens formål er å:

• Arrangere dressurøvelser, kurs og prøver

• Bidra til å fremme utviklingen av fysisk og psykisk sunne og veltilpassede individer

• Arbeide for riktig behandling av hunder og for at aktiviteter med hund drives i verdige former

• Legge forhold til rette for aktiviteter med hund

• Ivareta medlemmenes kynologiske interesser

KHK er en samarbeidende klubb med Norsk Kennel Klubb (NKK).
Medlemskap i KHK koster kr. 300,-/år og løper fra januar til januar, i tillegg må alle være medlem av NKK (230,-/år).

Er du usikker på hvordan du kan bli medlem i KHK? Du finner en steg-for-steg brukerveiledning HER!

Som medlem av NKK har du noen medlemsfordeler, de finner du HER

NB! Ved påmelding til kurs:

Husk å skrive inn rabattkode for medlemspris når du melder deg på kurs!

Dersom det glemmes og medlemsrabatt må tilbakebetales tar vi et adm. gebyr på 50,-

Kunne du tenke deg å støtte Kristiansand Hundeklubb?
Støtt oss med din grasrotandel når du tipper! For mer informasjon trykk HER

Kontonummer: 3060.18.59781
Vippsnummer: 119158